سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

با هنرمندان در کاخ جشنواره/

پژمان جمشیدی: فیلم فجر امسال جشنواره گرمی است

پژمان جمشیدی در نشست نقد و بررسی سریال «پژمان» در فرهنگسرای ارسباران

پژمان جمشیدی با بیان اینکه سومین روز از حضور او در جشنواره فیلم فجر است، عنوان کرد: جشنواره سی و دوم با حضور کارگردان های شاخص جشنواره گرمی است و امیدوارم این گرما تا پایان جشنواره باقی بماند.

پژمان جمشیدی در حاشیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با حضور خود در جشنواره بیان کرد: از اولین روز برگزاری جشنواره در کاخ جشنواره حضور دام  و تعدادی از فیلم ها را نیز دیده ام. باید بگویم که تاکنون فیلم «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی را خیلی دوست داشتم و از بازی های خوبی که در این مدت دیده ام نیز می توانم به بازی پانته آ بهرام، امیر جعفری و یکتا ناصر اشاره کنم.

وی با بیان اینکه به سینما علاقه زیادی دارد، ادامه داد: من تقریبا از سال 89 در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می کنم و تقریبا نیز همه فیلم هایی که در جشنواره حضور دارند را نیز دیده ام. به نظرم جشنواره امسال با حضور کارگردانهایی چون مسعود کیمیایی، تبریزی، میرکریمی و... جشنواره گرمی شده است و امیدوارم که تا پایان جشنواره همچنان همه اهالی هنر و رسانه از این جشنواره و فیلم های کارگردان های شاخص راضی باشند.

وی در رابطه با فعالیت های اخیر خود در حوزه تئاتر و سینما عنوان کرد:  تئاتری که در آن حضور داشتم «بادی که مرا خشک کرد، تو را برد» بود که در فرهنگسرای نیاوران اجرا شد. به تازگی نیز قراردادی برای حضور در یک فیلم بسته ام که کارگردان آن دوست ندارد فعلا راجع به آن صحبتی شود و قرار است که به صورت افتخاری در سه سکانس این فیلم حضور داشته باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.